wtorek, 27 stycznia 2015

Rozdanie z COSMETIC GARDEN - wyniki



          Termin zgłoszeń do rozdania, w którym nagrodami są naturalne mydła COSMETIC GARDEN, upłynął. Z pewnością jesteście ciekawe, kto wygrał, a więc zobaczcie:





Mydełka wygrywają: Rincewind99, Patrycja Pieguska i Sabi S.
Serdecznie gratuluję zwyciężczyniom. Mam nadzieję, że mydełka spodobają się Wam, bo ja bardzo je polubiłam. Są to prawdziwe, naturalne mydła. Będzie miło jeśli, po wypróbowaniu mydełek, napiszecie ich recenzje.
Bardzo proszę o możliwie szybkie przysłanie danych do wysyłki. Przyślijcie je na adres:

sandrablogspot@wp.pl

Do udziału w rozdaniu zgłosiło się 21 osób. Bardzo wszystkim dziękuję. Wielka szkoda, że nie mogę obdarować mydełkami wszystkich uczestniczek rozdania, ale miałam tylko trzy kostki przeznaczone na nagrody. Jeszcze raz wszystkim dziękuję. 

16 komentarzy:

  1. Gratulacje. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jej, to się nazywa pech! ;-) gratuluję dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, przede wszystkim zazdroszczę :D a po drugie gratuluję oczywiście i życzę wielu przyjemności z używania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh cóż, w takim wypadku nie pozostaje mi nic innego jak zakupić wersję lilakową :D
    Gratuluje dziewczyny wygranej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojejku, jak zobaczyłam fotkę, chciałam ehh tak blisko, a tu proszę.. Straszliwie się cieszę, dawno nic nie wygrałam, tym większa ma radocha :D

    lecę pisać maila
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna wiadomość, dziękuję! :) Już wysłalam do Ciebie maila :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje. I życzę miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...