środa, 2 kwietnia 2014

Projekt DENKO - luty i marzec 2014




              Po raz kolejny prezentuję Wam denko dwumiesięczne. Tym razem, podobnie jak poprzednio, wykończyłam dziewięć produktów. Oto one:




1. KIVVI  Żel pod prysznic z bergamotką i werbeną - jest to wysokiej jakości kosmetyk, bardzo przyjemny w użyciu. Pisałam o nim tutaj. Zasługuje na ponowny zakup.

2. PLANETA ORGANICA  Balsam do włosów tybetański - objętość i siła - ten balsam, niestety, nie spełnił moich oczekiwań. Nie tylko nie zwiększał objętości włosów ale je obciążał. Więcej przeczytacie o nim tu. Czy kupię ponownie? Nie.

3. OL`VITA Olej z pestek wiśni - kolejny ciekawy olej. Jest to produkt polski o przystępnej cenie. Recenzję znajdziecie tu. Czy kupię ponownie? Oczywiście, że tak.

4. PLANETA ORGANICA Odmładzające serum do twarzy. Dla cery suchej i wrażliwej - serum niezbyt dobrze się u mnie sprawdziło. Przeznaczone jest do cery suchej, a ja mam mieszaną. Jest to więc kosmetyk nie dla mnie. Pisałam o nim tutaj. Nie kupię ponownie.

5. L` ORIENT  Krem pod oczy z zieloną herbatą BIO - bardzo dobry kremik i niesamowicie wydajny. Więcej możecie przeczytać tu. Czy kupię ponownie? Kupię obowiązkowo.

6. SANA Mydło Royal Arabian Night 7 olejów - łagodne, delikatne mydło naturalne. Dodatkowym plusem tego mydełka jest piękny, orientalny zapach. Tutaj znajdziecie recenzję. Z pewnością kupię je ponownie.

7. SYLVECO Krem brzozowy z betuliną - bardzo polubiłam ten kremik. Szybko mi się skończył gdyż, jak na kosmetyk wielozadaniowy przystało, używałam go nie tylko do twarzy. Recenzja tutaj. Czy kupię ponownie. Oczywiście, że tak.

8. ARGACOS Organiczny peeling witaminowy z arganem - ciekawy peeling do twarzy. Dobrze oczyszczał skórę, byłam z niego zadowolona. Więcej informacji o nim znajdziecie tutaj. Za jakiś czas pewnie znów go kupię.

9. LAWENDOWA FARMA Mydło naturalne BEZ LIPY - bardzo fajne mydełko naturalne o przekornej nazwie. Mimo iż zwie się BEZ LIPY, to w swoim składzie zawiera napar z lipowych kwiatów, a także bez czarny również w postaci naparu z kwiatów. Niestety, nie napisałam recenzji tego mydełka gdyż zapomniałam o zrobieniu zdjęć. Gdy sobie to uprzytomniłam w łazience były już tylko marne resztki mydlanej kostki. Z pewnością jeszcze kiedyś je kupię i wówczas napiszę recenzję.

Tak wygląda moje lutowo - marcowe denko. W łazienkowej szafce znów się rozluźniło ale nowości raczej nie będzie. Postanowiłam w kwietniu nie kupować kosmetyków, trzeba zużywać zapasy. Miejmy nadzieję, że uda mi się wytrwać w tym postanowieniu :)



17 komentarzy:

  1. Co prawda nie znam żadnego, ale zainteresował mnie jedynie owy kremik pod oczy. Za niedługo zacznę szukać jakiegoś przyjemnego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też doceniłam ten kremik i pewnie kupię następną tubkę ale nie wcześniej niż w maju. Muszę przecież respektować kwietniowe embargo na kosmetyczne zakupy :)

      Usuń
  2. Miałam szampon tybetański, byłam z niego zadowolona. Odżywek z Planeta Organica jeszcze nie próbowałam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam szampon tybetański i, podobnie jak Ty, byłam z niego zadowolona :)

      Usuń
  3. Olej z pestek wiśni mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sympatyczny ten olej i warto się na niego skusić :)

      Usuń
  4. olej z pestek bardzo mnie ciekawi, pewnie w końcu kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go kupić. Oleje tej marki bywają w sklepach zielarskich lub ze zdrową żywnością.

      Usuń
  5. Gratki! Niektóre marki są mi w ogóle nie znane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Marek kosmetyków, również naturalnych, jest tak dużo, że chyba nie da się wszystkich poznać :)

      Usuń
  6. Jak zwykle same ciekawe, naturalne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie tym kremem pod oczy, muszę dokładniej przyjrzeć się tej marce.
    Trzymam kciuki za wytrwanie w postanowieniu zakupowym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie tybetańska seria nie przekonała. Bez żalu pożegnałam szampon i odżywkę. Nawet nie chce mi się o nich pisać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe kosmetyki wykończyłaś. Krem pod oczy mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...