niedziela, 1 września 2013

Projekt DENKO - sierpień 2013




         Sierpień - kolejny letni miesiąc dobiegł końca. Mimo iż kalendarzowe lato jeszcze trwa, to w powietrzu wyczuwa się już powiew nadchodzącej jesieni. Skoro miesiąc się skończył to pora na podsumowanie sierpniowych, kosmetycznych zużyć czyli na Projekt DENKO.
W sierpniu udało mi się wykończyć tylko pięć kosmetyków. Oto one:


.

1. NATURA SIBERICA Tonizujący olejek do masażu Passion - używałam go do ciała zamiast balsamu. Świetny kosmetyk o naturalnym składzie i przystępnej cenie. Recenzja tu . Zasługuje na ponowny zakup.

2. ATHENA`S Bio Oliwa z Oliwek Peeling do Ciała - bardzo przyjemny w użyciu, pięknie pachnie. Niestety, skład pozostawia trochę do życzenia i dlatego nie kupię go ponownie. Pisałm o nim tutaj.

3. KALLOS  Maska do Włosów Argan - nawet nieźle działała na moje włosy. Jest bardzo tania. Mimo to nie kupię jej ponownie głównie ze względu na brak "tytułowego" arganu. Recenzja tu.

4. NAJEL Mydło Aleppo z Glinką Rhassoul i Olejem Arganowym - naprawdę dobre, naturalne mydło. Więcej można o nim przeczytać tu. Z pewnością kupię ponownie.

5. KEA KARITE Mydło do Suchej Skóry z Miodem - kolejne naturalne mydło bardzo dobrej jakości. Wyprodukowane z masła karite i oleju kokosowego doskonale nadaje się do suchej skóry. Recenzja tu. Czy kupię ponownie? Zdecydowanie tak. 

To wszystko, co udało mi się wykończyć w sierpniu. Nie jest to imponujący wynik, być może wrzesień będzie pod tym względem bardziej udany.


 

 

 

10 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie ten olejek do masażu:) czy pamiętasz jego cenę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go w sklepie Kalina, kosztuje 29,90 zł. W buteleczce jest 300 ml olejku.

      Usuń
  2. kusi mnie ten olejek i aleppo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Poza mydłem Aleppo warto zawrzeć znajomość z olejkiem Natura Siberica i z mydłem Kea Karite.

      Usuń
  4. Wcale nie jest takie małe Sandro. A mydła i olejki są bardzo wydajne. Ten olejek jest ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...