środa, 1 maja 2013

Projekt DENKO czyli co udało się zużyć w kwietniu



                 Właściwie to nie zużyć, a wykończyć. Moje denko, już chyba tradycyjnie, jest skromne i obejmuje tylko kilka pustych opakowań, a dokładnie pięć.





1. DECUBAL Intensive Cream - jest to krem do ciała bardzo tłusty, odżywczy. Mimo iż nie jest to kosmetyk naturalny, na mojej skórze spisywał się całkiem dobrze. Recenzja tu. Czy kupię ponownie? Jeszcze nie wiem.

2. DECUBAL Shower & Bath Oil - olejek do kąpieli i pod prysznic. Bardzo przyjemny olejek, lubiłam się nim myć. Recenzja tu. Być może kupię ponownie.

3. MARILOU BIO Peeling Oczyszczający do Twarzy - bardzo dobry i skuteczny peeling. Jego dodatkową zaletą jest przystępna cena. Z pewnością do niego wrócę.

4. Olej kokosowy nierafinowany, ekologiczny - wspaniały kosmetyk do ciała, włosów i twarzy. Przydaje się również w kuchni. Pisałam o nim tutaj. Czy kupię ponownie? Oczywiście. Staram się mieć go zawsze w domu.

5. ISADORA Puder sypki do twarzy - mój ulubiony puder. Nie jest, co prawda, kosmetykiem naturalnym, ale bardzo mi odpowiada i jestem mu wierna od lat. Czy kupię ponownie? Już kupiłam. 


 
 To tyle udało mi się zdenkować w kwietniu. Nie jest to dużo. Może maj będzie, pod tym względem, bardziej udany? Okaże się za miesiąc.

5 komentarzy:

  1. powodzenia w maju i gratulacje za kwiecień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym peelingu, wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajny. Tubka spora (75 ml) więc na jakiś czas wystarcza :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię ten peeling Marilou Bio. Jest naprawdę niezły i w przystępnej cenie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...