środa, 20 lutego 2013

Kosmetyczne nowości dla posiadaczek (i posiadaczy) skóry suchej, bardzo suchej i atopowej...



           ... czyli duńskie kosmetyki DECUBAL.



Gdy otrzymałam propozycję testowania tych kosmetyków zgodziłam się natychmiast. Od jesieni walczę ze zmianami na mojej skórze. Stosowałam leki przepisane przez dermatologa ale pomogły tylko częściowo. Używam kosmetyków naturalnych. Niby jest poprawa ale następuje ona w wyjątkowo żółwim tempie. Zmiany, chociaż już znacznie mniejsze, nadal są, no i to dokuczliwe swędzenie...

Dzisiaj dotarła do mnie przesyłka z kosmetykami. W paczce znalazłam jedenaście produktów w pełnowymiarowych opakowaniach. To się nazywa kompleksowa pielęgnacja!

Część spośród tych kosmetyków służy do pielęgnacji ciała.





Są to:
Shower & Bath Oil - olejek pod prysznic i do kąpieli,
Body Cream - odżywczy i silnie nawilżający krem do ciała,
Clinic Cream - odżywczy i nawilżający krem do skóry suchej i atopowej,
Intensive Cream - intensywnie odżywczy i regenerujący krem do skóry suchej i atopowej,
Anti-Itch Gel - łagodzący i kojący żel przeznaczony do skóry podrażnionej,
Hand Cream - nawilżający, zmiękczający i ochronny krem do rąk. 

Pozostałe kosmetyki przeznaczone są do pielęgnacji twarzy. 




 
Face Wash - nawilżająca pianka do mycia twarzy,
Face Cream - odżywczy i intensywnie nawilżający krem do twarzy,
Face Vital Cream - wypełniający i rewitalizujący krem do twarzy. Krem przeznaczony do skóry dojrzałej,
Lips & Dry Spots Balm - balsam do ust i miejscowo zmienionej, popękanej i suchej skóry,
Eye Cream - ujędrniający i regenerujący krem pod oczy.  

Zdaję sobie sprawę z tego, że kosmetyków DECUBAL nie można zaliczyć do produktów naturalnych. Składają się jednak z substancji przyjaznych dla skóry i składy ich są krótkie. Postanowiłam spróbować. Mam już dosyć problemów ze skórą. A nuż te kosmetyki to jest właśnie to dla mojej skóry?

Osobiście będę testowała kosmetyki do ciała, natomiast te do twarzy (oprócz Lips & Dry Spots Balm) przetestuje moja koleżanka. Dlaczego? Otóż ja mam cerę mieszaną i żadnych problemów z nią nie mam. Natomiast moja koleżanka ma cerę bardzo suchą i atopową, a więc te kosmetyki są dla niej. Producentowi chodzi o to, żeby produkty były testowane przez osoby z taką właśnie skórą. Ja ją mam na ciele, a koleżanka na twarzy.




Kosmetyki DECUBAL będą sprzedawane w aptekach. W niektórych miastach już są, w moim, niestety, jeszcze nie ma. Ważnym ich atutem jest to, że nie mają wygórowanych cen jak to często bywa z kosmetykami aptecznymi. Podoba mi się również to, że wszelkie informacje na opakowaniach napisane są w języku polskim. Tak powinno być na wszystkich importowanych kosmetykach. 

Zaraz biegnę do koleżanki dostarczyć jej kosmetyki do twarzy i od dzisiaj bierzemy się do testowania. Za kilka tygodni będą recenzje.

16 komentarzy:

  1. udanego testowania, dermokosmetyki są świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego testowania, ja właśnie dziś otrzymałam paczuchę i muszę Ci powiedzieć, że jeszcze nie mogę zapanować nad moim "bananem" na twarzy :D Cieszę się przeogromnie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ciekawa jestem, czy nasze opinie o tych kosmetykach będą podobne :)

      Usuń
  3. Również je testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowałaś mnie, szczególnie, że mam rodzinę w Dani :).

    A jak ze składami dużo silikonów, alkoholu i gliceryny, jakieś olejki ekstrakty?

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisząc recenzje podam skład każdego produktu. Trudno w jednym poście pisać szczegółowo aż o 11 kosmetykach :)

      Usuń
  5. Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w akcji:
    http://ziola-suplementy.blogspot.com/2013/02/zdrowie-w-internecie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. o rety! zazdroszczę możliwości testowania tylu produktów :) oby się spisały

    OdpowiedzUsuń
  7. też je dostałam i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...