piątek, 19 października 2012

Za pasję, kreatywność, cierpliwość i wiele innych...



        Spotkała mnie dzisiaj duża przyjemność. Bianka, autorka bloga Naturalna Bianka  uhonorowała mnie tym wyjątkowym wyróżnieniem. Bardzo Ci, Bianko, dziekuję.




 To bardzo przyjemne i ważne  wiedzieć, że są ludzie, którym podobają się efekty naszej pracy, czyli, w tym przypadku, blog. Jest to dodatkowa motywacja do dalszej pracy ze świadomością, że to co się pisze jest dla kogoś przydatne.

Teraz ja muszę kogoś wyróżnić gdyż taka jest idea tego wyróżnienia. Tylko kogo? Jest tak dużo Blogerek zasługujących na to wyróżnienie. Jednak trzeba tego wyboru dokonać. Wyróżniam więc:

Magdę, autorkę bloga SOAP BAKERY.  Magda sama ręcznie robi wspaniałe mydła naturalne, które mam przyjemność testować. Swoje mydlane cudeńka przedstawia na swoim, bardzo ciekawym, blogu, gdzie każdy post ubarwiony jest świetnie dobraną muzyką. Bardzo lubię tam zaglądać.

Joannę, autorkę bloga MYDŁA NATURALNE. Joanna jest początkującą blogerką, ale bardzo doświadczoną mydlarką. Podobnie jak Magda z Soap Bakery, Joanna ręcznie robi wspaniałe mydła naturalne, które miałam już okazję wypróbować.

Limonkę, autorkę bloga Natura z LIMONKĄ za ciekawe recenzje i przybliżenie mi wielu kosmetyków o których wcześniej nie słyszałam.

Aszanti, autorkę bloga o tym samym tytule. Na jej blogu znalazłam wiele niekonwencjonalnych, ale ciekawych porad i receptur kosmetyków.

Jeśli nie znacie jeszcze wymienionych wyżej blogów, to zapraszam do lektury. można je znaleźć w moim blogrollu.



     

3 komentarze:

  1. To prawda, jestem początkująca blogerką, wszystko jest dla mnie nowe. Nie miałam pojęcia o istnieniu takiego wyróżnienia a tym bardziej o nim nie marzyłam. Teraz jednak czuję się zaskoczona, wzruszona i ... doceniona! Dziękuję i zapewniam, że nie spocznę na laurach ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję ślicznie za wyróżnienie, jest mi bardzo ale to bardzo miło! :)

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo Sandro za to wyróżnienie. Sprawiłaś mi ogromną przyjemność. Jestem naprawdę szczęśliwa i wzruszona. Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...