środa, 24 października 2012

TAG - Moje włosy w pigułce




                   Ewelina, autorka bloga Śliwki robaczywki  otagowała mnie tagiem włosowym. Bardzo Ci, Ewelinko, dziękuję.





 Zasady:
  • odpowiedzieć na 13 pytań,
  • otagować 5 osób (oczywiście poinformować je o tym),
  •  podziękować nominującemu blogerowi na jego blogu. 
 Zapraszam do zabawy.

1.Twój naturalny kolor włosów:
Ciemne. Byłam szatynką. Byłam, dopóki nie zaczęłam siwieć.

2.Twój obecny kolor włosów:
Niezbyt ciemny brąz.

3. Aktualna długość Twoich włosów:
Krótkie, a nawet bardzo krótkie. 

4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy:
Nie chcę zapuszczać włosów, a to dlatego, że są one cienkie i niezbyt gęste. Myślę, że takie włosy jak moje, w wersji długiej nie wyglądałyby ładnie. Po prostu: żeby zapuszczać - trzeba mieć co zapuszczać :)

5. Jak często podcinasz końcówki?
Wcale ich nie podcinam. Co drugi miesiąc fryzjerka strzyże mi włosy więc jednocześnie jest to podcinanie.

6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane?
Zupełnie proste.

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?
Ba, żebym to ja wiedziała. Czasem wydaje mi się, że są one wysokoporowate, a czasem, że nisko. Chyba jednak ich porowatość jest wysoka lub średnia.

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itp.)?
Zdecydowanie przetłuszczające się.

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny?
Myję włosy codziennie rano, na mokre nakładam odżywkę. Po paru minutach spłukuję odżywkę, rozczesuję włosy i czekam aż wyschną.

10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itd.)?
Z pewnością nie lubią wiatru i deszczu. Natomiast co do kosmetyków to jeszcze miewam problemy z oceną, który z nich służy moim włosom na dłuższą metę, a który nie. Może na króciutkich włosach trudniej to ocenić niż na długich?

11. Co lubią Twoje włosy (nawilżanie, olejowanie itp.)?
Lubią olejowanie.

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
Podobają mi się fantazyjne koki, no ale do tego trzeba mieć długie włosy.

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały?
Pewnie powiedziałyby, żebym wreszcie nauczyła się dobierać odpowiednie dla nich kosmetyki i nie katowała ich ciągłymi eksperymaentami :)

14. (pytanie opcjonalne): od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację włosów?
Od momentu kiedy odniosłam wrażenie, że moje włosy przerzedzają się, mimo iż nie zauważyłam wzmożonego ich wypadania. Być może jest to związane z wiekiem. Pomyślałam sobie, że trzeba ratować swój włosowy stan posiadania i zaczęłam bardziej o nie dbać. Zdaję sobie sprawę z tego, że moja "świadoma" pielęgnacja jest bardzo skromna w porównaniu z tym, co opisują na swoich blogach dziewczyny - włosomaniaczki, ale staram się jak mogę.   

Do tagu nominuję:

http://naturaija-violka42.blogspot.com/ 
http://naturalna-bianka.blogspot.com/ 
http://limonkabio.blogspot.com/ 
http://aszantik.blogspot.com/ 
http://agulkowepole.blogspot.com/    



  
      
 



       
 
 

10 komentarzy:

  1. Dzięki:) Oczywiście napiszę o moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Sandro. Z chęcią odpowiem na ten TAG.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sandro również otrzymujesz ode mnie wyróżnienie za pasję i kreatywność
    http://naturaija-violka42.blogspot.com/2012/10/kreatywnosc-cierpliwosc-i-wiele-innych.html

    pamiętam, jak zaczynałyśmy w tym samym czasie tworzyć bloga, wiele przeszłyśmy i jestem pod wrażeniem Twojej nieustającej pasji
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Viola. Też pamiętam początki naszego blogowania i wszelkie związane z tym okoliczności. Na szczęście nie poddałyśmy się i nadal prowadzimy nasze blogi sprawiające nam przyjemność i satysfakcję. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. dokładnie, nie poddałyśmy się, pozdrawiam

      Usuń
  4. Też dostałam tego taga i sama nie wiem, co napisać w pytaniu o "gadających włosach"... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że należy tu napisać czego Twoje włosy potrzebują, a Ty nie możesz lub nie potrafisz im tego zapewnić. Tak mi się wydaje :)

      Usuń
  5. Dziękuję Sandro za zaproszenie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile z tego jest aktualne teraz :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...